Schade melden

Om het schadeherstel aan uw camper zo goed mogelijk te laten verlopen, vragen wij u bij het melden van uw schade gebruik te maken van onderstaand formulier. Vergeet uw schade niet éérst aan uw verzekeringsmaatschappij te melden! Deze verstrekt u binnen 24uur een schadenummer, welke u bij onderstaand formulier aan ons dient door te geven. Twijfelt u nog of u uw schade opgeeft aan de verzekering of betreft het een verhaalbare schade, meldt deze dan tóch alvast bij uw verzekeraar. Het melden van een schade is géén verplichting tot reparatie of afwikkeling via uw verzekeraar. Betreft het géén verzekeringswerk, vermeld dan simpelweg ‘niet van toepassing’.


Per 1 maart 2024 hebben wij het samenwerkingsverband met Recamp beëindigd, hetgeen betekend dat wij niet alle schades van de volgende verzekeringsmaatschappijen meer in behandeling kunnen nemen:
NKC Verzekeringen, Camperverzekerd.nl, NH1816, AnsvarIdéa, Turien&Co, AON, EAK, GoBoony, IptiQ, HDC

Bent u bij een van bovenstaande verzekeringsmaatschappijen verzekerd? Dan beoordelen wij na aanmelding via onderstaand formulier of wij uw schade in behandeling kunnen nemen. Uiteraard kunt u met uw schade van Aveco Camperverzekeringen, Centraal Beheer, Achmea, Interpolis of Safetrip nog altijd bij ons terecht.

Vóórdat u uw schade via onderstaand formulier meldt

  1. Meld éérst uw schade bij uw verzekeringsmaatschappij; u onvangt binnen 24-uur een schadenummer welke u bij onderstaand formulier dient in te vullen
  2. Om uw schade in behandeling te kunnen nemen dient u enkele foto’s mee te sturen, deze dienen tenminste aan onderstaande voorwaarden te voldoen. U kunt deze foto’s via onderstaand fomulier uploaden. Lukt dit niet, dan mag u deze ook via e-mail sturen naar info@linderscampers.nl of via Whatsapp naar +31(0)492-342508. Let op, zonder onderstaand formulier wordt uw schade niet in behandeling genomen. Het toesturen van louter schadefoto’s is niet voldoende! Mocht het sturen van (voldoende) foto’s om wat voor reden dan ook niet lukken, dan zal er altijd een fysieke taxatie moeten plaatsvinden op ons bedrijf ná het doorsturen van onderstaand formulier.
  3. In veel gevallen zal een fysieke taxatie benodigd zijn alvorens wij een schadecalculatie kunnen opmaken. Na het melden van uw schade nemen wij met u contact op, om een afspraak te maken om de schade fysiek te kunnen bekijken. Alleen in enkele gevallen (kleine/eenvoudige schades) kan in overleg de schadecalculatie op basis van foto’s afgewikkeld worden.

Formulier schademelding



    Wel schade, maar niet herstellen?

    Indien u wel schade heeft, en u geeft dit op aan de verzekeraar, maar u wilt deze schade niet (door ons) laten herstellen of besluit later toch van de claim af te zien? Let op, er kunnen in dat geval calculatiekosten in rekening worden gebracht. Deze kosten worden niet door uw verzekeraar vergoed. U dient vóórdat de calculatie word opgemaakt aan te geven of u de schade wél of níet laat herstellen.

    Ook voor ruitschade…

    Ook voor het herstellen of vervangen van uw voorruit kunt u bij ons terecht. Wij zijn o.a. gespecialiseerd in het vervangen van integraalruiten.

    Download Brochures

    Download nu direct de laatste Bochures & Prijslijsten van Knaus & Carthago. Hoe ziet uw ideale camper er uit?

      Bekijk aanbod online
      Laat je inspireren!
      some